Noctis Caelum





El cielo nocturno, a mi parecer, es más hermoso que el cielo diurno, no por que este último no sea bello, es simplemente, que cuando el cielo se oscurece y se llena de estrellas, las personas tienden a derramar más lagrimas sinceras
-Astrifero Caelum





CONNECT

Link One Link two Link three Link four Link five

CALENDAR

tect0nic:
“ Mountain Godray 2 by Ralf Schreiber via 500px.
”
Posted 8 years ago | 190,003 notes | via





  1. 182747393010191 reblogged this from pushamam
  2. semprefina reblogged this from semprefina
  3. sundaigal reblogged this from vytanero
  4. xrionfogoutydo reblogged this from trishdavis
  5. septembergold reblogged this from slowlydrifting
  6. haliphron reblogged this from josifbailey
  7. itznymph reblogged this from universal-vibration
  8. josifbailey posted this

Via officialinternet





© Noctis Caelum | Theme Licorice, DESIGNED BY: MISS-YANI | POWERED BY: TUMBLR